דלג לתוכן ראשי

הזמנת תור

*שדות חובה

בחירת השירות
פרטים אישיים
פרטי התור
בין השעות:
איסוף והחזרה
תנאי שימוש

שליחת הפרטים הינה בהתאם למדיניות הפרטיות.

שליחת הטופס

מחלקות מרכז השירות

באולם תצוגה פליקס פולקסווגן תל אביב תוכלו להתרשם ממגוון דגמי פולקסווגן הנמכרים בישראל.
התאמת הרכב לפי הצרכים שלכם והתנסות בנסיעת מבחן

באולם התצוגה גם מחלקה לדגמי פולקסווגן מסחריות עם התמחות מיוחדת בטיפול ברכב מוכר לבטוח לאומי ומשרד הביטחון

במידה ותחליטו לרכוש אצלנו רכב תוכלו להנות גם משירות ברמה הגבוהה ביותר בכל אימת שתצטרכו כאשר צוות הנציגים ובעלי המקצוע שלנו יעמוד תמיד לרשותכם.

 

 

עולם הרכב בכלל ועולם המכונאות בפרט עובר שינויים ועדכונים יומיומיים. מחלקת מכונאות פליקס תל אביב מעודכנת על ידי יצרן הרכב והיבואן ואתה תקבל את שירותי המכונאות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר.
שירותי המכונאות מוענקים על ידי מכונאי רכב מוסמכים, מנוסים ובקיאים בעבודתם.
במרכז השירות מבצעים את כל השירותים המכניים להם רכבך זקוק לרבות טיפולי בקרה תקופתיים לרכב, הכנת הרכב לקראת טסט שנתי, שירות העברת טסט שנתי, ביצוע בדיקות חורף לרכב.

מחלקת פחחות מתמחה בנזקי תאונות, פחחות וצבעות. עובדי המחלקה מעודכנים על ידי היצרן והיבואן בדגמי הרכב החדשים ומצוידים בכלים ומידע מקצועי הנדרשים לתיקון מקצועי ובטיחותי של רכבך.
במחלקת הפחחות מתקנים את הרכב בחלפים מקוריים/ לאחר תיקון הרכב וצביעת הרכב תקבל את רכבך בטיחותי ומקורי כפי שקיבלת את הרכב מהיצרן.

עולם הרכב עבר זה מכבר למחשוב ובקרה ממוחשבת של מערכות הרכב והוא עובר שינויים ועדכונים יומיומיים. מחלקת דיאגנוסטיקה ממוחשבת ומטפלת בכל המערכות הממוחשבות ברכב. המחלקה מצוידת במחשבי אבחון מקוריים והיא מעודכנת על ידי יצרן הרכב והיבואן.
המחלקה תומכת במחלקות מכונאות, חשמלאות רכב ומיזוג אוויר ונותנת מענה מהיר לתקלות שאובחנו במחשבי הרכב.
שירותי דיאגנוסטיקה ממוחשבת מוענקים על ידי טכנאים והנדסאים מוסמכים, מנוסים ובקיאים בעבודתם ובשילוב עם ציוד אבחון יקר ומתקדם מספקים את המענה המדויק והנכון בזמן קצר ביותר.

צוות המאבחנים של פליקס תל-אביב זכה במקום הראשון בתחרות AUDI Twin Cup Challenge 2015 בישראל וחברי הצוות יצאו לוינה בספטמבר 2015 לייצג בכבוד בתחרות הבינלאומית המסכמת את פליקס תל-אביב ואת צ׳מפיון מוטורס.

תעודת ההוקרה שקיבלו חברי הצוות - אלכס סטרנין, יגאל ניסן ואולג שוורצמן - על כישורים והישגים המקצועיים, מצטרפת לשורה ארוכה של תעודות הצטיינות שהם קיבלו לאורך השנים בתחרויות בארץ ובחו"ל. כל הידע העצום הזה עומד לרשות לקוחותינו! 

עולם הרכב בכלל ועולם המכונאות בפרט עובר שינויים ועדכונים יומיומיים. מחלקת חשמלאות רכב ומחלקת מיזוג אוויר מעודכנת על ידי יצרן הרכב והיבואן ואתה תקבל את שירותיה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר.
שירותי החשמלאות ומיזוג אוויר מוענקים על ידי טכנאים והנדסאים מוסמכים, מנוסים ובקיאים בעבודתם.
במרכז השירות מבצעים את כל השירותים להם רכבך זקוק לרבות תיקון תקלות במערכות אלקטרוניות ומערכות אלקטרו-מכניות ברכב וטיפול במערכות מיזוג אוויר וחימום.

חדשות, מבצעים והטבות

בחר הטבה לקבלת שובר דיגיטלי

  • לקבלת ההטבה, מלאו את הטופס
    קבלת הטבה דיגיטלית

    *שדות חובה

    שליחת הפרטים הינה בהתאם למדיניות הפרטיות.

  • לקבלת ההטבה, מלאו את הטופס
  •  
    לקבלת ההטבה, מלאו את הטופס
  • לקבלת ההטבה, מלאו את הטופס
  • לקבלת ההטבה, מלאו את הטופס

יתרונות מרכז השירות המורשה

מרכזי השירות של צ׳מפיון מוטורס ניצבים בחזית הטכנולוגיה ופועלים על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר של היצרן תוך הקפדה על כל פרט:

  • צוות מקצועי מומחה הנתמך בקשר online .עם היצרן בחו״ל
  • סקירה ממוחשבת מקיפה של רכבך לפני הטיפול.
  • אולם קבלה מרווח עם מסכי טלויזיה, עמדת קפה ועמדת אינטרנט.

שירות 24/7

  • סיוע במקרה תאונה
  • רכב חלופי
  • העברת טסט
  • שטיפה חיצונית לרכב בכל טיפול
  • שירותי דרך

חלק מהשירותים כרוך בתשלום

מידע נוסף על מרכז השירות

חברת פליקס בע"מ החלה את דרכה העסקית בשנת 1946. שנתיים לפני קום מדינת ישראל, פתח מר פליקס בוריאן עסק עצמאי – מוסך קטן בשם "מוסך פליקס" – בדרך פתח תקווה, תל אביב.

  • בשנת 1959 ועם שותפים נוספים, עבר המוסך למגרש שנרכש ברחוב טברסקי 5 ונקרא בזמנו "מוסך פליקס ושות'".

  • בשנת 1960 קיבל המוסך הסמכה כמוסך שירות של חברת פולקסווגן – הראשון בישראל!

  • בשנת 1965 קיבל המוסך אישור להקים אולם תצוגה ברחוב יצחק שדה 34 בתל אביב למכירת מכוניות פולקסווגן – מטעם יבואן פולקסווגן דאז חברת "ויזרה" וכן התאגדה השותפות לחברה בשם "פליקס בע"מ".

  • בשנת 1966, משהוקמה "צ'מפיון מוטורס (ישראל) בע"מ" על ידי מר אהרון גוטווירט לשמש כיבואנית פולקסווגן בישראל. הוא אימץ את חברת פליקס כסוכנות משנה ראשונה של צ'מפיון מוטורס בע"מ.

  • בשנת 1977 החל לעבוד בחברה - אז כמכונאי מהמניין אך מועמד בהמשך לניהול - עמיר טורנר, כיום מהבעלים ומנכ"ל החברה.

  • בסוף שנת 1999 פרש מר פליקס לגמלאות ואת מניותיו רכש מר רחמים אליקים, בעלי חברת "המדביק" העוסקת בשיפוץ מכללי רכב. כן הצטרפה לחברה עו"ד אורית לוי כשותפה ויועצת משפטית. 
    עם שינוי הרכב ההנהלה החל עידן חדש בחברה שאופיין מצד אחד בתנופת בנייה ופיתוח תשתיות ומצד שני בהכנסת חידושים בתחום השירות ללקוח – חידושים שהפכו מאז לחלק מהנורמה בענף המוסכים בישראל כמו שטיפת רכבי הלקוחות חינם בכל כניסה למוסך, חדר המתנה עם כיבוד, קפה חופשי, טלוויזיה, עיתונים ועמדת אינטרנט להנעמת זמנם של הלקוחות הממתינים. לחילופין מתקיימת הסעת הלקוחות בחינם לביתם או למקום העבודה וכן שירות חירום 24 שעות בימימה, 364 ימים בשנה.
  • בשנת 2002 עבר אולם התצוגה ליצחק שדה 28 ונבנה לפי סגנון "הפיאצה" שרווח אז בפולקסווגן.

  • בשנת 2011 נבנה אולם התצוגה מחדש על פי הסגנון הנוכחי - "האולם הלבן".
  • "פולקסווגן העולמית עושה כבוד: מציינת 70 שנים למוסך פליקס"
    מאת: גיל מלמד, העיתון האינטרנטי The Car
    בהודעה מאד חריגה לעיתונות מוקירה פולקסווגן את אחד הסוכנים הוותיקים ביותר שלה בעולם

  • איזה כיף לקבל כזה משוב, תודה רבה לך ! שרון קופר .Sharon Kuper
    "לשם שינוי, סיפור חיובי עד מאוד על שירות לקוחות בארצינו, בענייני מכוניות.
    נתחיל בזה שאני תמיד מעדיפה לטפל ברכב במוסך של החברה (תגידו שמשלמת יוצר, לא מעניין אותי).
    מאז שצ׳מפיון, שהיו בבני ברק, עברו לראשון (וההתחשבות והערכות ללקוחות שלהם שהם תושבי ת״א לא וואו בלשון המעטה) אני עברתי למוסך פליקס תל אביב. עד כה רק לטיפול.
    היום הלך לי המצבר באוטו, ואחרי עזרה מאזרח חמוד וכבלים הגעתי למוסך. קבלתי יחס מקצועי, אחלה מחיר, והציעו לי טרמפ הביתה עד שהאוטו יהיה מוכן. חלק מהשירות. אבל הנה, בתמונה, השוס. מנכ״ל מרכז השירות לקח אותי הביתה. בנועם, ובלי להגיד לי שהוא המנכ״ל עד שבקשתי כרטיס ביקור כדי להחמיא בחזור. בקיצור, פליקס. תודה".
  • "אני איש של פולקסווגן"

    מאת יוני קלרמן. סיפורו של עמיר טורנר, מנכ"ל ובעלים.

  • הופענו בטלויזיה: ערוץ 2 "עולים על המדים"

    3/9/2012 החל מהדקה 2:45

  • לקוחות כותבים:27/11/2013
    מר יעקב נבטיאן, לקוח חדש במוסך סקודה החדש שלנו."שלום רב, בד"כ איני מרוצה מהתנהגות המוסכים אך הפעם הייתי מעוניין לציין לשבח עובד מיוחד שלא רואים לרוב בארצנו. שמו שמוליק מסקודה בתושיה 5 תל אביב. כאשר הגעתי לטיפול בשעה הנקובה קיבלתי יחס זריז ומקצועי ופרטים מלאים על הטיפול אשר עומד להתבצע וכל זאת בחיוך רחב כאשר קיבלתי תשובות לשאלות הרבות ששאלתי. בזכות שמוליק אשוב לטפל במוסך סקודה בתושיה 5 אשר משדר אמינות, מקצועיות ושקיפות. הייתי רוצה שתמסרו לו את תודתי הרבה

    ."7/4/2014 לקוחות אודי חדשים."לאבי ולצוות פליקס שלום.
    בשם האאודי שלנו, אנחנו רוצים להודות על הטיפול הטוב שנתתם לו.
    ובשמנו, דני ומאביקה נחמיאס, אנו מודים על שרות הלקוחות הנעים וטוב שהרעפתם עלינו.
    דור פליקס החדש לא מבייש את פליקס הישן, הידוע משנים.
    חג שמח,
    דן ומאביקה מור נחמיאס"

    4/9/2015 
    מכתב תודה שקיבלנו ממר אברהם בר-אילן, לקוח ותיק שרכש את הפסאט החדשה בפליקס פולקסווגן תל אביב. ממש כיף לקרוא!
    ״עמיר, רואה לעונג להודות לכם על השירות במהלך קבלת המכונית.
    ראשית ברצוני להכיר תודה לדניאלה הוותיקה והטובה (אצלה הזמנתי גם את הפאסאט הקודמת) על שירות לבבי ואישי,
    סבר פנים נאה לכל אורך הדרך, מתן מידע ומענה על כל שאלה בחפץ לב.
    שנית, אני אסיר תודה לרמי, שמסר לי את המכונית. הפעם זה היה אתגר אמיתי, הטכנולוגיה עלתה על גדותיה ויש שפע של
    אביזרי שליטה, תפריטים וכפתורים, נחוצים יותר או פחות, שהפאסאט החדשה מציעה.
    כדי לחסוך הגעה נוספת, רמי עשה את כל תהליך המסירה במפגש אחד, באופן שיטתי ויסודי, בסבלנות ובאווירה טובה, עד שנחה
    דעתו מרמת ההבנה והשליטה שלי smile emoticon .בדיעבד הבנתי שהוא דילג על ארוחת הצהריים שלו על מנת לסיים ברצף את מסירת המכונית כהלכה...
    זו הייתה חווית שירות מעולה.
    תודה רבה לך ולצוות המסור שלך. ״

מרבית לקוחות פליקס הינם לקוחות פרטיים תושבי תל אביב והערים הסמוכות, אך יש לנו גם לקוחות קבועים מכרמיאל, צפת, חיפה, ירושלים, מושב ארגמן (שבבקעת הירדן) ואפילו מאילת.
המאפיין את מרבית לקוחות פליקס הינה העובדה שהקשר שלהם עם החברה יציב וממושך! נאמנות למותג שנובעת מטיפוח הקשר עם הלקוחות ומאמצי שיפור מתמידים של רמת השירות הניתנת על ידי עובדי החברה, שהינם שותפים מלאים למאמצים אלו.
חברת פליקס גאה במיוחד במסורת ייחודית שהחלה בשנת 2006 כשלראשונה הוענקה תעודת הוקרה ללקוח של 50 שנה למר אברהם צינגבוט אשר ליווה את החברה משנת 1956! מאז כבר קיבלו 6 לקוחות נוספים תעודות כאלו.
שימור הלקוחות הינו חלק בלתי נפרד מהמסורת העסקית של חברת פליקס אשר דוגלת במתן יחס אישי, שקיפות והגינות ובירור מתמיד של צורכי הלקוחות כדי לתת להם מענה.

פרופ' שלמה סימונסון הוא הלקוח השביעי שהנהלת פליקס והעובדים מוקירים בטקס מיוחד על נאמנות למותג מעל 50 שנים!
בהזדמנות זו קיבל פרופ' סימונסון גם את המפתחות לפסאט החדשה שלו, מחיאות כפיים מצוות העובדים וההנהלה ו... חיבוק מדניאלה, בכירת מנהלי הלקוחות שלנו באולם תצוגה פליקס פולקסווגן תל אביב.

תמונות מהארוע המרגש שהתקיים באוקטובר 2012, בגלריה.

לקוחות כותבים:

27/11/2013 מר יעקב נבטיאן, לקוח חדש במוסך סקודה החדש שלנו.

"שלום רב, בד"כ איני מרוצה מהתנהגות המוסכים אך הפעם הייתי מעוניין לציין לשבח עובד מיוחד שלא רואים לרוב בארצנו. שמו שמוליק מסקודה בתושיה 5 תל אביב. כאשר הגעתי לטיפול בשעה הנקובה קיבלתי יחס זריז ומקצועי ופרטים מלאים על הטיפול אשר עומד להתבצע וכל זאת בחיוך רחב כאשר קיבלתי תשובות לשאלות הרבות ששאלתי. בזכות שמוליק אשוב לטפל במוסך סקודה בתושיה 5 אשר משדר אמינות, מקצועיות ושקיפות. הייתי רוצה שתמסרו לו את תודתי הרבה."

7/4/2014 לקוחות אודי חדשים.

"לאבי ולצוות פליקס שלום.
בשם האאודי שלנו, אנחנו רוצים להודות על הטיפול הטוב שנתתם לו.
ובשמנו, דני ומאביקה נחמיאס, אנו מודים על שרות הלקוחות הנעים וטוב שהרעפתם עלינו.
דור פליקס החדש לא מבייש את פליקס הישן, הידוע משנים.
חג שמח,
דן ומאביקה מור נחמיאס"

צור קשר

צור קשר

*שדות חובה

שליחת הפרטים הינה בהתאם למדיניות הפרטיות.

פרטי יצירת קשר

טברסקי 3 תל אביב

  • טלפון: 03-6278000
    או 6522* מכל טלפון, 24 שעות ביממה
  • פקס: 03-6241356
  • שעות פעילות:
    א'-ה' 07:00-16:30
    ו׳ וערב חג 07:00-12:30
מייל: yanir@felix.co.il

דרושים

נכון לעכשיו, אין משרות פנויות

עדכונים ורשתות חברתיות

קבלת עדכונים והטבות